Spannend - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Paola, Dirk, Marc en Luuk Thijs - WaarBenJij.nu Spannend - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Paola, Dirk, Marc en Luuk Thijs - WaarBenJij.nu

Spannend

Door: Luuk

Blijf op de hoogte en volg Paola, Dirk, Marc en Luuk

18 Juli 2009 | Nederland, Amstelveen

Eindelijk is het zover!! Op naar Thailand. Met weinig bagage. Kijk maar naar de foto's. Het bewijs dat wij dit kunnen inpakken is hierbij geleverd, maar of wij hiermee Thailand door komen? We hebben van alles mee (handdoek, regenjas, kussensloop, lakenzak), maar dan in het klein. Over een paar uur het vliegtuig in en we weten zeker dat we meekomen. Dat is wel lekker. We verheugen ons erg op deze reis, maar ook is het erg spannend omdat we niet weten wat we gaan doen. Het tijd verschil is 7 uur vooruit.Ons volgende bericht komt uit Bangkok.

Sàwàdie

• 18 Juli 2009 - 12:56

Marlou:

Misschien zitten jullie al in het vliegtuig? Goede reis en heel veel plezier

• 18 Juli 2009 - 13:06

't Haagse:

Nou daar gaan jullie bijna, spannend hoor.

We zijn wel een beetje benieuwd naar het bewijs van de tassen (we konden nog geen foto's vinden).

Goede reis voor straks en we horen graag als jullie er zijn!

Dikke smakkerd,
    RLSM

• 18 Juli 2009 - 13:22

Nonni.:

Lieverds,
    Eindelijk na veel geregel met de voorberiedingen is het dan zover,spannend hoor,heel veel plezier en een goede vlugt,dikke kus XXXX. M.P.

• 18 Juli 2009 - 13:23

Nonni.:

Lieverds,

• 18 Juli 2009 - 16:25

T Haagse:

Tjonge, ziet er keurig uit hoor! Zal zeker wel genoeg zijn. Je loopt toch bijna altijd in dezelfde kleding rond. Onze auto ziet er wel wat anders uit hoor met bagage... :-)
    Smakkerd van ons 4tjes

• 19 Juli 2009 - 10:01

Annelies:

Luuk, het is toch goed gekomen met doorsturen van de link!
    Knap dat jullie met zo weinig bagage 3 weken met vakantie kunnen!
    Héél veel plezier en geniet van al het moois wat jullie te zien krijgen en het heerlike eten!Ik ben erg benieuwd naar de verhalen en foto's. Liefs Annellies

• 21 Juli 2009 - 19:44

Mieke: