Vakantiesamenvatting van Marc - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paola, Dirk, Marc en Luuk Thijs - WaarBenJij.nu Vakantiesamenvatting van Marc - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paola, Dirk, Marc en Luuk Thijs - WaarBenJij.nu

Vakantiesamenvatting van Marc

Door: Marc

Blijf op de hoogte en volg Paola, Dirk, Marc en Luuk

09 Augustus 2009 | Thailand, Bangkok

Vandaag, de terugreis van Bangkok naar Amsterdam. Ik heb een geweldige vakantie hier in Thailand gehad. Cultuur, natuur en het relax gedeelte hebben we allemaal meegekregen.

Bangkok, een gigantische gote stad. Gigantisch veel inwoners: 12 miljoen. Bangkok is een ontzettende vieze stad, de milieuwetten gelden hier niet! Maar het is ook een stad om nooit te vergeten! Van villa's tot sloppenwijken, van skylines tot armoede. Van alles te beleven dus!

Chiang Mai: Een leuk maar kleine stad. Een erg gezellige stad! Hele aardige en lieve mensen. Er wordt daar heel goed voor een goede prijs gemasseerd. De jungle trekking was helemaal geweldig en heel veel gelopen. Een hele mooie belevenis.

Ko pha-ngan: Hier hebben we het laatste weekje doorgebracht. We hebben erg mooi weer gehad en het uitzicht was erg mooi. Elke dag heerlijk gegeten: van verse vis tot pittige curry's.
Op dit eiland hebben Luuk, papa en ik ook gedoken. Een instructieduik om nooit te vergeten. Eerst kregen we instructies in het zwembad en later gingen we de zee op met onze begeleiders. Super helder water en heel veel vissen en koraal. We zaten ongeveer op 15 meter diepte. het leek alsof we in een aquarium zwommen. Vissen in allerlei kleuren en zeer mooie zee egels.

Kort samengevat, 3 weken is dus te kort voor Thailand. Alle belevenissen zullen we nooit vergeten. Bedankt voor de reacties en tot in Amstelveen.

Groetjes Marc

• 10 Augustus 2009 - 19:12

RLSM:

Wat super dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Dat zal wel ff wennen zijn nu?!
    Liefs van ons

• 12 Augustus 2009 - 19:43

Ron En Els:

Dank jullie voor alle geweldige verhalen,de laatste 2 net gelezen.
    Jullie,maar ook ik,heb genoten!
    Wat zal het thuis wennen en weer anders zijn.
    Deze indrukken en ervaring kan niemand meer afnemen.Koester het en geniet van de foto`s!
    Liefs,
    Els

• 02 September 2009 - 18:18

John Uit Alkmaar:

Zocht naar een site om te eilandhoppen in Thailand en kom op jullie verhaal terecht.Leuk te lezen dat er zo genoten is. Zelf heb ik in 2006 het noorden bezocht en daar een geweldige vakantie gehad.