Foto's lukken niet om te uploaden - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Paola, Dirk, Marc en Luuk Thijs - WaarBenJij.nu Foto's lukken niet om te uploaden - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Paola, Dirk, Marc en Luuk Thijs - WaarBenJij.nu

Foto's lukken niet om te uploaden

Door: Luuk

Blijf op de hoogte en volg Paola, Dirk, Marc en Luuk

26 Maart 2018 | Suriname, Paramaribo

Beste trouwe lezers,

Helaas lukt het mij na inmiddels zeven pogingen niet om de foto's op deze site te krijgen. Ik heb een oplossing bedacht en dat is Facebook. Er staat een album op mijn (Luuk Thijs) facebook account. Daar staan de foto's van deze twee verslagen. Ik weet even niet hoe het anders moet. Als het mij lukt om de foto's te uploaden op waarbenjij.nu dan laat ik het zsm aan jullie weten. Voor nu is Facebook de oplossing.
Als je geen Facebook heb, kan je op iemand anders zijn of haar account de foto's bekijken aangezien het album op openbaar staat.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
Luuk

• 26 Maart 2018 - 18:56

Nr 15:

FB werkt ook prima Luuk, meen me te herinneren dat je foto’s 1 voor 1 moet up loaden...