Viva Mexico - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Paola, Dirk, Marc en Luuk Thijs - WaarBenJij.nu Viva Mexico - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Paola, Dirk, Marc en Luuk Thijs - WaarBenJij.nu

Viva Mexico

Door: Paola

Blijf op de hoogte en volg Paola, Dirk, Marc en Luuk

14 Juli 2007 | Mexico, Playa del Carmen

De spanning was te snijden op het vliegveld.De kans om mee te komen was zeer gering.Alle scenario´s waren doorgesproken. met een beetje mazzel konden luuk en ik mee, wat Luuk op dat moment echt niet meer zag zitten. Maar het geluk was met ons....allevier konden we mee. Dirk op een klapstoeltje en de rest verspreid over het vliegtuig.De bemanning deed zijn uiterste best om in iedergeval Luuk naast mij te laten zitten en dat lukte. Echt comfortabel zat Luuk niet: hij moest plaats nemen naast een Bg Fat Mamma. Deze nam anderhalve stoel in. We hebben er wel om moeten lachen. Verder vloog de reis om. Ook de doorreis naar Cancun verliep probleemloos. Directe aansluiting, sneller kon het niet. We hadden inmiddels besloten om niet meer door te reizen naar Playa, dus op zoek naar een hotelletje in Cancun. En jullie houden het waarschijnlijk niet voor mogelijk maar......deze familie ging zonder problemen in een Low Budget slapen. Schoon en goede bedden was het vereiste en daar voldeed dit hotelletje helemaal aan. En....vlak bij de busterminal.
´s Morgens bij het openen van de gordijnen werden we ook nog eens verrast met een prachtig zwembadje. Dat beloofde een lekker ochtend te worden. Dus na een Mexicaans ontbijtje togen we naar het zwembad wat uitliep op een fikse teleurstelling....bleek van het buur-hotel. Hahahaha. Dus toen maar door naar Playa del Carmen met de bus. Alles verliep ook hier prima. Hotel centraal gelegen met een zwembadje, 100 meter van het spierwitte strand. Uitzicht van onze kamer is een sprookje....op de Carribean.We vermaken ons hier prima. het weer is zeer warm met een warme wind. Het zeewater is heerlijk, eten geweldig lekker. Dus we genieten hier volop. De jongens passen zich geweldig aan. Tijdens de reis geen onvertogen woord, proberen Spaans te praten en genieten ook van deze cultuur. Echte globetrotter (voor dit moment dan).Dinsdag gaat de reis pas goed beginnen. Dan gaan we, voor vier dagen, naar een autovrij eiland (Holbox) om met Walvishaaien te zwemmen. Er wacht ons nog veel avontuur. Hasta la vista !!

• 14 Juli 2007 - 19:07

Rein, Lautje & Sem:

Hasta la vista! Dat begint al goed. Blij dat jullie veilig en met z'n viertjes in Mexico zijn aangekomen. Dirk, kun je nog wel zitten na het klapstoeltjesavontuur? De foto's zien er al veelbelovend uit. Vergeet de cocktailtjes niet te drinken he! ;-) Die Coronaatjes hebben we wel gespot hoor! :-)
    Besos uit een sukkelend zomerlandje

• 14 Juli 2007 - 22:01

Ton & Romy:

Tjeetje de reis is al goed begonnen hoor. Leuk om jullie verslag te lezen. We kunnen niet wachten op de volgende foto's en het verhaal erbij..... liefs en geniet lekker!!

• 14 Juli 2007 - 22:35

Nonno:

Carissimi turisti contenti aver letto il vostro mesaggio e che va tutto bene. Con noi tutto regolare, bravo il fotografo, molto belle.vi auguro un buon proseguimento e con molto piacere attendiamo le prossime belle novitá. Tanti bacioni vi pensiamo spesso vostro nonno e papá.

• 14 Juli 2007 - 23:20

Nonna......mama:

Buon Dias Amigos,
    heb genoten van jullie reisverslag,en ook met de twee foto's erbij, wat fijn dat alles goed gaat en dat jullie volop genieten,nu heerlijk aan het prachtige strand,nou lieverds ik kijk alweer met spanning uit naar jullie volgende belevenissen, liefs Nonna
    Mama.

• 15 Juli 2007 - 11:18

N R 15:

Thijsjes,

Geweldig dat alles op z'n pootjes (al is het maar van een klapstoeltje) terecht is gekomen. Geniet met volle teugen en we zullen jullie zeker volgen!!!

Liefs.

Nr 15

• 16 Juli 2007 - 11:07

Anouk:

Blij dat jullie met zijn vieren mee konden. Ziet er goed uit.Leuk om verslag te lezen. Heel veel plezier vanuit een regenachtige Amberlaan.

Groetjes
    Anouk en de rest

• 17 Juli 2007 - 01:31

Fam Kraantjes:

Eey marc ik hoop dat je het naar je zin hebt doe de groeten aan je fam van ons en nog veel plezier!!!
    (en bij ons gaat ook goed, zitten net in camper en lekker 30 graden buiten en we hebben een 6e persoon namelijk een onzichbaar iemand, er verdwijnen steeds dingen bij ons (lol) tot nu toe 1 sok en een verloopstekker (de mobiel de halve dag -> wel terug gevonden pffhhhh)
    maarja verder veel plezier en ik spreek je nog wel!

• 17 Juli 2007 - 20:38

De Buurtjes:

Hoi buren, wat goed om te lezen dat de reis toch nog helemaal goed is gegaan. Aan het verhaal te lezen wacht jullie nog een hele leuke trip naar het eiland Holbox. Een hele fijne vakantie!
    Groeten
    nr 13

• 17 Juli 2007 - 21:22

Annelies:

Ha alle vier, genieten jullie volop?
    De eerste foto's zagen er in ieder geval al veelbelovend uit!Hier is nog alles rustig op het babyfront!
    Liefs Annelies