Tuk-Tuk Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paola, Dirk, Marc en Luuk Thijs - WaarBenJij.nu Tuk-Tuk Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paola, Dirk, Marc en Luuk Thijs - WaarBenJij.nu

Tuk-Tuk Bangkok

Door: Paola

Blijf op de hoogte en volg Paola, Dirk, Marc en Luuk

20 Juli 2009 | Thailand, Bangkok

We zitten inmiddels in het drukke Bangkok. De vlucht was prima en heel ontspannen, behalve toen we langs een onweersbui vlogen. Toen kwamen er toch wat andere gedachten bij ons op. De co-piloot kwam ons geruststellen. We hoefden niet bang te zijn. Pfff. We hebben een goede vlucht gehad met weinig vertraging. In Thailand is alles anders dus ook autorijden rijden. Ze rijden daar links.
In het hotel aangekomen hebben we de tassen uitgepakt en zijn we met de Tuk-Tuk naar MBK shopping centre gegaan. Een prachtig mooie shopping mall. We zijn geslaagd voor bergschoenen!!
Lekker gegeten bij de supermarkt en dan met een Tuk-Tuk naar het hotel. Alles is waar wat ze zeggen over de Tuk-Tuk. Ze komen als een speer naar je toe en onderhandelen meteen. In Thailand is alles goedkoop. Je kan voor 1 euro heel wat kilometers afleggen met z'n 4en. De Tuk-Tuks halen aan alle kanten in, rijden door rood en scheuren overal doorheen. Het zweet stond op ons voorhoofd van angst. Achteraf was het was een superleuke trip.
Lekker gezwommen bij ons hotel en om 21.00 uur nog met roomservice eten laten bezorgen.
De foto's volgen nog. We zitten nu in China Town en we gaan hier ergens eten. Ontzettend leuk.

• 20 Juli 2009 - 17:21

T Haagse:

Blij dat de reis goed is verlopen en dat jullie veilig zijn aangekomen. Ja, het verkeer is daar wel wat anders he! Smakkerd van ons 4tjes

• 21 Juli 2009 - 20:40

Nonni:

Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad en gelijk met de TUK-TUK- scheuren door Bangkok,lekker gegeten en ook geshopt. Klinkt erg gezellig! liefs van ons tweetjes... M-P.