Nog 3 nachtjes slapen - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Paola, Dirk, Marc en Luuk Thijs - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes slapen - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Paola, Dirk, Marc en Luuk Thijs - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes slapen

Door: Paola

Blijf op de hoogte en volg Paola, Dirk, Marc en Luuk

09 Juli 2007 | Nederland, Amstelveen

De spanning in Huize Thijs begint op te lopen nu de reis naar Mexico echt dichtbij begint te komen. Hebben we wel aan alles gedacht? In iedergeval de meest belangrijke dingen...
Ja hoor, we zijn er zo goed als klaar voor. We hebben er onwijs veel zin in en verheugen ons op de mexicaanse cultuur, natuur en alles wat er nog op ons pad komt.
Woensdagavond onze (voorlopige) laatste bericht vanuit Nederland.

• 09 Juli 2007 - 20:21

Romy & Ton:

Leuk joh. We gaan absoluut met jullie meelezen.
    Nog even een paar tips (allen aan de kust bij Playa del Carmen).
    De onderwatergangen waren inderdaad de cenotes genaamd Hidden World. Moet je absoluut gaan snorkelen. Zooooo mooi!
    Daarna zijn we nog bij de kust naar cenotes geweest (waar een film met Antonio Banderas was opgenomen) maar ik kon de naam niet meer vinden.
    Ton heeft met de dolfijnen gezwommen in Puerto Aventuras. Aanrader!
    Shoppen: in de winkelstraat van Playa del Carmen zit een winkeltje met goedkope zilveren sieraden: Tequila Fiesta Silver Gallery (5 Av. Nte + 14y)

Heel veel plezier, veilige reis en tot mails!

Veel liefs, Ton en Romy

• 10 Juli 2007 - 07:16

Rein, Lau & Sem:

Wow...Rein & ik krijgen weer helemaal de reiskriebels! De voorbereidingen, de gezonde zenuwen vlak voor vertrek, de nieuwsgierigheid naar het onbekende, een andere natuur en cultuur en de avonturen die je gaat beleven maken zo'n reis helemaal compleet. We volgen jullie op de voet!

Geniet!
    Dikke smakkerd van Rein, Lautje en Sem

• 10 Juli 2007 - 07:40

Reinier:

Hi Guys,

Nou het komt wel snel dichtbij hè!!! Hoop dat jullie alles bepakt en bezakt hebben. Laat het grote avontuur maar beginnen!!!!!

We gaan jullie volgen.

• 10 Juli 2007 - 16:25

Annelies:

Ik vind het geweldig dat we jullie kunnen volgen! Heel veel plezier, goede reis en ik ben erg benieuwd naar de verhalen en foto's!
    Liefs Annelies

• 10 Juli 2007 - 21:00

Nonni:

Lieverds,
    Eindelijk is het zover, de grote reis naar Mexico kan gaan beginnen,erg spannend allemaal geniet van al het moois om jullie heen en van elkaar,fijn dat wij jullie kunnen volgen en meegenieten, verder wensen wij jullie een hele fijne vlucht XXXX liefs.Mams Paps- Nonni.