filmpjes - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Paola, Dirk, Marc en Luuk Thijs - WaarBenJij.nu filmpjes - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Paola, Dirk, Marc en Luuk Thijs - WaarBenJij.nu

filmpjes

Door: luuk

Blijf op de hoogte en volg Paola, Dirk, Marc en Luuk

27 Augustus 2011 | Indonesië, Ubud

Lieve mensen,

Dit is even een tussendoor bericht. ik heb alle filmpjes die ik heb gefilmd op youtube gezet. jullie hebben de mogelijkheid om de filmpjes te bekijken. Soms moet je even nadenken wat voor filmpje het is maar dat vind je altijd terug in de verslagen. Klik op onderstaande link om de filmpjes te bekijken of je moet hem kopieren en plakken in je webbrowser. http://www.youtube.com/user/Thenunchakudo#g/a

Ik heb net gekeken en het blijkt dat er maar 3 filmpjes erop staan. Ik doe mijn uiterste best om het zo spoedig mogelijk te herstellen zodat jullie de filmpjes kunnen bekijken. Hou mijn youtube kanaal in de gaten!!

veel kijk plezier!

• 27 Augustus 2011 - 07:41

He Luuk:

De filmpjes zijn prachtig, vonden vooral de schildpadjes erg leuk. Heel veel plezier de rest van de week

Nr 15

• 27 Augustus 2011 - 08:10

Nr15a:

wij hebben ze 's nachts aan de kust in zuid-afrika gezien, maar jij hebt een heel mooi filmpje gemaakt...
    Je zou ze wel willen helpen hé?
    maar ja, dat kan niet.....

nogmaals geniet lekker op Bali!!!

• 27 Augustus 2011 - 11:55

R&T:

Mooie filmpjes hoor. Ben toch blij dat ik geen schildpad ben... En heerlijk om deze films, terwijl jullie prachtig weer hebben, hier in Nederland met regen en onweer te bekijken. Wat maken jullie veel mee zeg. Geniet nog lekker en tot gauw. Lfs

• 28 Augustus 2011 - 09:38

Paola, Dirk, Marc En Luuk Thijs:

Lieve mensen,

Ik heb gisteren met de filmpjes gewerkt en het is geslaagd. De filmpjes staan op youtube. Als je op de link klikt in het verslag krijg je een lijst met de filmpjes. Als je wilt kijken dan weet je ze te vinden.